Klack

Skorna jag köpte igår.
Egentligen var det inte dom jag skulle köpt från början, dom tog slut precis när jag kom tid. Ägaren till skorna, som egentligen skulle varit mina nu, gick ut ur affären när jag gick in. Surt som attan. Var inget annat än arg.
Sen hittade jag domhär. Hade kollat på dessa innan så dom fick följa med hem istället!
Dom är gudomligt sköna. Och snygga.
Och äntligen är det fredag. Har varit trött hela dagen. Men nuså! Två dagar att vila ut innan nästa vecka börjar. Hare bra!

Kommentarer
Anonym

snyggsnyggsnyggaaa!

2011-08-26 | 20:09:41
Hemsida: http://hannalyon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback