Så galet söta

Har märkt att jag tycker det är så himla kul att göra vampyrtänder på folk. Varför vet jag inte, men ser jag en bild där hörntänderna syns så gör jag ofta vampyrtänder utan att jag sparar bilden. Och då hittade jag denna bild. Haha, så himla go! Var bara tvungen att spara den.

Säg hej till Sanna

Bild från arkivet, December 2010.

Har inte gjort ett inlägg på hur länge som helst nu. vet inte vad jag ska skriva så har nästan bara struntat i det.
Men nu så sitter jag här med Sanna, dampar som vanligt. :D Vi pratar om snö, och vi vill ha vinter. TJOHEJ!

Me, myself and I

Just nu suger det att jag har mac. Blev så himla sugen på att spela sims! Det går visserligen att installera sims 3 men jag har ju typ 7 olika expasionspaket och sen är sims 2 mycket roligare (har jag hört). Och alla spel från appstore är så himla tråkiga. Lovisa är inte glad. Hejdå.

Fly, fly away


or just stay and hover.

Say cheese

Kom på en fotoidée förut som jag skulle försöka utföra. När jag tagit alla bilder gick jag in för att kolla hur dom blev. Alla blev kass. Förutom alla egobilder. Inga bilder gick att rädda. Så ska nog snart gå ut och göra ett nytt försök. Blir det bra så kan jag nog visa upp resultatet sen!
Nu ska jag äta cheesecake!