BTS

Behind The Scenes från idag.

 

Idag så har jag och Emma fotat Amanda och Sanna. Vi har haft superkul och bilderna blev riktigt bra! Har varit lite rädd för att skärpan skulle sitta helt fel på flera av bilderna. Det händer mig lite då och då och det är väldigt svårt att se på den lilla displayen på kameran om dom blev suddiga eller inte. Men jag har äntligen lyckats att få den att sitta rätt, wiii! :D På dom flesta i allafall, haha.
Nu ska jag bara sätta mig och fixa bilderna, inte alla men endel. Kommer ta ett tag, har tagit runt 400 bilder, så får nog ta och sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback