Happy

Oskarp, suddig. Men vad gör det? Absolut ingenting, för idag är jag glad.

Som sagt, jag är glad. Den här dagen har varit riktigt rolig. Började klockan 10. Helt okej. På min visaplacering, hade jag också kul. Packade massa olika saker, och sen fick jag ta emot kunder. Det var bäde läskit och roligt fast jag tyckte jag skämde ut mig totalt. Haha.
Sedan kom en kompis och hämtade upp mig och sen drog vi iväg till trumkårsträningen. Sällan tråkigt där men just nu repeterar vi en massa, så vi drillar nästan ingenting. Det tycker jag är lite tråkit, menmen, det kommer!
När jag kom hem sen så låg min iPod på skrivbordet. Jag lyckades ju en dag tappa den (utan att jag märkte det) så framsidan hamnade neråt och då lyckades jag trampa på den. Hela skärmen krossades. Men nu, flera veckor senare är den tillbaka! Min bästa vän. ♥
Så därför är jag glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback