Smile?

Jag försökte verkligen ta en bild på mig själv. Men det gick kass, kass totalt. Antingen så blev bilderna extremt underexponerade (extremt mörka) eller så såg jag helknäpp ut..

Men om vi nu glömmer hur dåligt det gick att ta en bild på sig själv så ska jag nu försöka städa klart i mitt rum. Jag städar varje dag, och då skojar jag inte. Hur jag än gör så ligger det kläder över hela golvet och fullt av papper och annat skräp över hela skrivbordet.
Och när jag väl städat klart så ska jag försöka ta mig en promenad upp på berget och fota alla vackra löv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback