New

 

Igår kom pappa hem med ett väldigt fint halsband till mig. Först tyckte jag att det såg lite stort och klumpigt ut men när jag kollade på det lite närmare såg jag att det inte bara var ett halsband utan något mer. Ett USB! :D
Har sett sånna halsband/USB förut och har velat ha ett eget. Vi hade några USB-minner som jag inte vet vart dom tog vägen men dethär lär inte försvinna. Det är 2 GB på det (inte så mycket) men alltid något. Får plats en del bilder och så.
Stenarna som är på glimmar i olika färger. Fick tyvärr ingen bra bild på det så fick göra den svartvit.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback