Icons

Satt och ändrade flera ikoner på datorn förut. Såg en som hade gjort det och ville testa själv! Jag använde mig av programet CandyBar, som är gratis i 30 dagar. Sedan vet jag inte vad det kostar, men det finns också ett program som heter LiteIcon som är gratis. (Vet dock inte om något av det fungerar på windows, men jag skulle tro att CandyBar gör det.)
Ikonerna kommer jag tyvärr inte ihåg vart jag laddade ner någonstans. Söker man på google så kommer det upp en del bra sidor.
Nu har jag bara lite svårt för att veta vad som är vad, haha!

 


Kommentarer
Hannalyy

Guud va häftigt det får du allt ta och hjälpa mig med lilla teknikfia :D

2011-09-25 | 12:39:23

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback