Blåsippa


Påsklov

Så härligt! Avslutade sista lektionen med att vinna ett påskägg fyllt med godis. Inte helt fel!
Imorn sticker jag och Alice G ut på en cykeltur, med foto och glass. Hoppas på fint väder! På kvällen kommer ett gäng folk hit för lite middag och skojsigt, sen sticker jag till kusten hela påskveckan! Ska bli så skönt att komma bort lite från stan.
Nu ska jag försöka bryta mig in i påskägget, som för övrigt är helt igentejpat..


Mr Bond

Så enormt söt. Sannas Mr Bond.

Grattis världens bästa kusin! ♥
Egentligen var det igår, men hade inte tiden att lägga ut något då.

Låt tiden gå

Vill inte vara kvar här.

Äntligen Fredag


Börjar få fotolusten tillbaka! Så kul. Har inte haft lust, tid eller ork att göra det alls förut. Känner samtidigt att det blir lättare att kämpa ihop till en lite större kamera att utvecklas med, lite mindre än hälfte kvar! Iiiii!! <-- glades, hehe!

Söt som socker

Tillbringade helgen på landet hos min kusin. Vi tog en lång promenad till en gård där vi tänkt fota hästar. Dock var det bara två hästar i hagen så vi tog en sväng i på innergården och hittade denna godingen (som jag tyvärr inte minns namnet på). Hur söt som helst, och snabb. Var inte lätt att få en bra bild där skärpan satt rätt, med det gick!

Det är vår, det är varm. Vill ut. Men den där läxhögen, som aldrig försvinner, tar upp all tid.
Vill bort. Långt bort. Andra sidan jorden vore inte fel. Bara för en dag eller två. Så att man kan få andas ut.
(Kan iallafall drömma om det.)