1 Maj

Äntligen vår. Hela helgen har varit en såndär varm och underbar helg. Har suttit ute och solat och bara njutit en hel del. Det är nu det är som finast, hela dungen utanför huset är helt vit, fylld med vitsippor och träden börjar blir gröna. Ganska trist just nu när jag inte har någon kamera. Saknar den lite.
Jag kan låna pappas, men det är en helt annan kamera och den uppnår inte det jag vill ha i bildväg, och då har jag ingen lust att gå ut och fota.
Får försöka hinna lägga upp lite från bildarkivet. Har ju en himla massa bilder jag inte har lagt upp.
Nu ska jag plugga prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback