Konstnatten

Tog igår en tripp runt i kommunen tillsammas men familjen och några kompisar för att titta på konstnatten. Tittade på massa olika utställare som ställde ut allt mellan cupcakes till stickade skor. Var lite mysigt att åka omkring mitt i natten!

We ruled the world

Färg / svartvit?

Horses

Stallhus och höga ISO-tal, inte det roligaste..
 
Fick idag följa med några kompisar till stallet för att rida. Så sjukt roligt var det! Fick in lite av de gamla rutinerna efter en stund. Har ridit 6 år på ridskola som liten och blev så himla sugen på att börja rida igen. Tänk om man bara kunde förlänga varje dag några timmar.. Då kanske jag har hunnit med!

Raindrops

Har regnat en hel del det senaste. Lite tråkigt tycker jag, trots att det kanske hör till hösten?
 
Idag har jag studiedag. Känns inte alls fel med lite ledigt från skolan, behövde verkligen sova ut!

Curls

 

New

Beställde mig ett batterigrepp i torsdags och blev så glad när jag såg att det var redo att hämta ut, så glad att min ipod fick åka i golvet. Just nu är hela skärmen helt randig av alla sprickor.. 
Men batterigreppet passa super! Får köpa mig ett till batteri så kommer jag kunna foto hur länge som helst sen. Greppet är av märket Meike. Kände inte riktigt för att lägga ner 1700 på ett orginal när jag hört så bra respons på detta!

Autumn


Uppdate

Kände för lite uppdatering här på bloggen så spenderande min lördagsnatt framför skärmen. Har ändrat både i headern och i sidmenyn. Är inte helt klar men det kommer lite småändringar under tiden! Om det inte syns någon skillnad tryck F5.

Ta mig tillbaka

Några härliga minnen från Broholm. Åh vad jag saknar detta! ♥

Soft purple


Change


Mittbena efter nästan exakt tre år. (Om det nu syns.) Känns lite ovant så får se hur länge det håller innan jag byter tillbaka!
Nu religionsplugg för fulla muggar!

Isabell och Albin II



Take the first step

 
Så många tankar som snurrar runt i huvudet just nu. När en sak händer, händer allt på en och samma gång. Tillslut vet man inte vad man ska göra.

 
Det flesta "problem" uppstår nog egentligen för att jag tänker för mycket. Och när jag tänker så stannar tänkarna kvar i huvudet. Jag får dom inte ur mig, berättar aldrig något för nån, hur jag känner, vad jag vill eller vad som överhuvudtaget händer i mitt liv. Ibland för att jag tycker att det bara angår mig och ingen annan. Ibland tror jag att folk inte vill lyssna eller för att jag bara inte vågar eller orkar. Mina tankar, mina problem, jag borde väl ändå kunna lösa det själv? Kan själv. Men det är just det jag inte kan.
 
Dessutom känns det som att jag alltid har folk runt omkring mig, och tror på något sätt att jag vill vara själv. Men egentligen är det helt tvärtom. Jag är själv alldeles för mycket. Jag vill inte vara själv. Men jag behöver bort, någonstans där jag inte brukar vara, umgås med folk jag inte känner. Göra något jag aldrig gjort förut, hitta något nytt. Gå mina egna vägar.
Men jag vågar inte.

If you se this boy, can you tell him where I am

Två från en av de sista sommarlovsdagarna, saknar det så!

Känns helt okej att ha inställda lektioner ibland. Speciellt om det är en 2-timmars-lektion som ligger först på dagen. Ännu bättre när det ligger en håltimma på 2 timmar efter det. Börjar idag alltså klockan 12, inte alls fel. Så min sovmorgon spenderar jag med världens godaste smoothie och The script i högtalarna!

How to hide yourself


Graduation 2012

Min vän Alice hittade den här fina bilden på oss när hon rensade sin dator. Den är tagen i juni då vi slutade nian. Saknar den tiden. Tänkte ta och skriva ut och rama in den. Älskar den verkligen! Du är bäst!

Just leave me here


Isabell och Albin

Tog idag med mig min fina vän Isabell och hennes pojkvän utan för att fota. Fick massa fina bilder. Himla söta är dom!

Autumn

Märks att hösten är påväg. Så kallt ute, fryser ganska ofta. Får nog ta och köpa mig en stor halsduk och massa stickade tröjor så jag kan hålla värmen.

Let me fly away

Äntligen fredag! Ska bli så skönt att få vila benen efter en veckas springandes och cyklandes fram och tillbaka genom hela stan. Stör mig lite på att det är en bit mellan varje lektionssal och att jag inte bor 50 meter från skolan som jag gjorde fram tills 6:an. Men så himla trött, det är vad jag är.

Vinröd


Värme

Två gamla från i början av augusti.
Saknar värmen, den som aldrig riktigt kom. Och nu är det ju redan höstväder.. Även om det är mysigt det med!

Ursholmen

Hittade en massa bilder från en helg på kusten som jag inte alls hade rört. Här är några från Ursholmen, som ligger utanför Strömstad.

Hanna Lyon


Broholm