Vårkänslor

Nästan all snö här är helt borta. Trotts att det är januari vill jag inte ha mer snö. Har fått så mycket vårkänslor nu. Man hör till och med fåglarna när man går hem från skolan. Åh man blir så glad! Bara lite sol som saknas. 

Tänkte i samband med detta ta mig en tur med joggingskorna. Har haft så ont i knät det senaste att jag inte kunnat ta mig ut på ett tag, men nu så! 
Tjingeling!

Sommarfint

Tog en tur till frisören igår för att klippa av lite slitet. I samma veva blekte jag endel slingor. Brukar alltid bli så mörkt på vintern, att det ibland känns som att håret aldrig blir riktigt rent. Men jag blev nöjd, får bara se till att vänja mig nu.

Idag hade vi friluftsdag, och för att jag varken kan eller ville åka skidor hade jag inte så mycket annat val än att gå en promenad. Vi gick konstant i tre timmar innan vi äntligen fick mat. Det var inte det roligaste jag gjort, men jag överlevde!


Flashback

Ljust, varm, grönt. Sommar, sommar, sommar.

Fredag

Fredagar gillar jag, speciellt knasiga. Och idag var det just en knasig fredag.

Winter wonderland

Vintern är som finast när snön är sådär frostig och himelen är klarblå, precis som den är nu. Och när solen lyser genom träden, som den gör på bilderna. Trotts det vill jag ändå ha lite värme snart!
 

Rosa, rosa rosa

Köpte mig en ny tröja, som jag fullkomligt älskar. Hur skön som helst, som en riktig myströja. Och det bästa av allt. Den är rosa! Och med fina vingar på ryggen. Varför har jag inte fler rosa plagg i garderoben? Eller ljusa över huvud taget? Tur att snön försvinner snart.

Portätt 2011

Kollade igenom bilder från 2011. Många tycker jag fortfarande om lika mycket som när dom togs. Lite kul att se hur man förändrats!
Något som jag verkligen saknar är att fota hästar, vilket jag gjorde mycket under detta år.

 
 

Hej!

Långa dagar, varje dag. Alltid mörkt. No inspiration. 

Suntique

Det där med att se sina egna bilder i handen är alltid lika kul. I September förra året fotade jag bilder på suncovers och solglasögon och modeller. På något sätt hade jag glömt av att bilderna bland annat skulle vara med i en kollektionskatalog. Haha. Men här är den iaf, och två av bilderna. Ej de separata solglasögonen. Känns lite coolt!

Koster


8 Januari


Första dagen i skolan, för iår. Spelade badminton halva dagen, tog en pizza och gick en promenad sista timmen. Bra start en ny termin. Trotts att den ändå var lite ovärd, skönt att slippa massa lektioner.
Öppnade mitt nya skåp också, där jag hitta en rosa lapp som det stod hey babe på. Antingen vill någon djävlas, eller bara va gullig. Haha. Jag vet inte riktigt än. Men hej på dig också!

From the past

April, värme, och saknade tider.
 

Idag fyller min kära farmor år, och tillsammans med men en del av släkten åkte vi till Kurorten för middag. Första gången jag var där och åt och jag tyckte det var så himla fint där. Tog upp kameran och knäppte några bilder, men upptäckte efter en liten stund att det inte satt något minneskort i kameran. Klantmaja.

Skriva CV och sånt

 
Nu känns det som om jag verkligen har tagit tag i mitt liv. Jag har lyckats få ihop ett CV och ska söka sommarjobb. För första gången i mitt liv. Minsann svårare än jag trodde!
Vill inte hamna på pappas jobb igen. Vill ut och testa själv nu!
Ger mig själv en lyckospark i rumpan, nervös som attan..

1 Januari

Vaknade upp i morse med träningsvärk i vaderna. Hoppa och dansa lite mycket igår, haha. Hur som helst hade jag riktigt roligt! Fick ett superbra avslut på 2012. Fira med en gäng tjejer och trerätters, som vi själva lyckades få ihop. Stolt!
Fick också en bra start på 2013 med bio och nya Hobbit. Känns som om detta kommer blir ett bra år!