Lately

Mina senaste dagar har bestått av, förutom jobb, sol, bad och good mat. Har tagit årets första dopp i havet, vilket var riktigt skönt! Så glad över att det blivit varmare. 
 

Tar mig över sjö och land

iPhone 4S


En vecka juli

Kan inte riktigt förstå att det faktist är juli. Minns som liten hur lång och varm varje sommar var. Var ute och badade, åkte båt och åt glass varje dag. Något som jag inte alls gör lika ofta. Är det inte molning och kallt så blåser det kallt. Sommar, vart tog du vägen?

När allt är grönt

 

Reload

Igårkväll satte jag mig på tåget hem från kusten. Kom fram nästan mitt i natten, lagom trött för att kunna somna direkt. Är ledig två dagar från jobbet och tänkte åka hem för att träffa lite saknade vänner. Det är sån stor skillnad från att träffa alla flera dagar i veckan, till någon gång då och då på sommaren. En av få saker man saknar med skolan.

Vi äger allt våra ögon ser