Throwback

Egypten, februari.
Salt hår, sol, bad och värme.

Förälskad i havet

Hittade några bilder från förra årets båtcamping. På vägen hem hamnade vi på Svangen. Där sprang vi omkring med våra kameror, fotate havets vågor. Så himla fin ö! Västkusten ♥

Raindrops


Midsommar

I år blev mitt midsommarfirande tyvärr ganska kort då jag var tvungen att jobba halva dagen. Trotts det hade jag en hyffsad midsommar ändå, hoppas på bättre nästa år!

Kärlek

Frukostkärlek.

Sommalov

Sommarlov, äntligen!

Jag har skaffat tum

 
 
 
Sedan jag fick min första kamera för ett par år sedan har jag fotograferat väldigt mycket. Men jag har aldrig riktigt vetat vad jag ska göra med alla bilder. Därför skapade jag denna blogg, för att visa upp dom. Men jag har aldrig riktigt fastnat för grejjen med bloggandet. Jag vill skriva och uppdatera här oftare, men vet aldrig vad jag ska skriva riktigt.
 
Därför har jag skaffat tumblr! För att visa upp det jag tycker mest om och där man lätt kan skrolla igenom utan att leta i arkivet. Och där jag dessutom slipper skriva! Än så länge är den lite fattig med bilder. Men skulle göra mig så glad om ni kikar in!
 
Bloggen förändras inte mot vad den har varit, utan finns kvar!
 

Min tumblr hittar ni här!

Lugnet efter stormen

I helgen spenderade några dagar på kusten. Åkte efterlängtade båtturer, solade och bara njöt. Så skönt att komma bort lite från hetsiga provplugganden och få vila hjärnan. Trotts att jag har sommarlov efter denna veckan har jag fortfarande ett prov kvar. Dö fysik, dö. 

Sommarsol


Studenten 2013

I fredags var det studenten och i år var det min kusins tur. Grattis! Är lite svått avundsjuk, men om två år är det min tur. Åh så jag längtar!

Magic Sky

iPhone 4S
 
För några dagar sedan vad jag och två fina vänner ute på en promenad och hamnade på en kulle i solnedgången. Det var så fint att jag önskade att jag hade kameran med mig. Tur att iPhone ändå har så bra kamera!