Drömmar

 
Ett litet urval av sådant jag tycker om. Pinterest är den sida där man kan drömma sig bort till fina platser, hitta nya saker man bara önskar man hade eller göra sig hungig genom att titta på all mat som finns där. Finns tips på allt man kan tänka sig och fina bilder till tusen. Där finns allt. Megabra inspokälla.
Pinsen är ovan och mycket annat jag tycker om finns här om ni vil kika - http://www.pinterest.com/lovisalundgren/

One for one

 
Var ute efter ett par vanliga enkelt matchade skor, istället för converse eller vans. Hittade Toms och tänkte mig inte ett par glittriga förrän jag såg dom i butik. Dom är inte bara otroligt fina utan även väldigt sköna. Sitter som en smäck. När dom dessutom ger ett barn ett par skor för varje par vi köper kunde jag verkligen inte stå emot. One for one.

Ett helt halvår av lycka

Jag älskar honom.

Studentbror

 
En del bilder från min brors fina dag. Han gick ut med både stipendium och jobb på heltid. Hur grymt?! Helt klart en lyckad dag!

Finally sommarlov

Tyvärr saknas en tjej på bilderna från vår galna och fina tjejskara i klassen..
 
Idag gick visst vi på lov. Känns aldrig riktigt på riktigt första dagen. Men gud så skönt! Vissa stunder undrar man hur man kunde klara sig från att inte gå in i väggen. Har stressat så mycket i skolan att det har knappt funnits med på kartan. Otroligt jobbigt för både kropp och själ, men nu är det över.
 
För övrigt så firar min bror som idag tar studenten. Fullt upp lär det vara hela dagen. Tog även mitt körkort i veckan!! Äntligen får jag typ köra när jag vill, var jag vill  och hur jag vill haha.
 
Frihetskänslan är på topp!

Studentbalen

 
Fick i söndags äran att vara med och fota på balen här i staden. På grund av kort varsell fick jag och min fotopolare inte med oss all önskad utrustning, så som blixtar, men trotts det blev det bra ändå! Fotade både röda mattan, inomhus, och på övervåningen i en fin soffa. Hela kroppen värkte efteråt från topp till tå. Men så fint det var! Om ett år är det min och mina kompisars tur, och man har redat planerat hår och klänning.. Haha.

Moments

 
Idag vankas det studentbal i staden Falköping, och jag fick igårkväll reda på att jag skulle vara med och fånga detta på bild. Har lite halvt stressat hela morgonen med att få iordning på utrustning. Har själv inte varit på platsen speciellt många gånger, men fint vet jag att det är. Roligt ska det bli, tur att vädret är på topp dessutom. 
Kan ju inte annat än längta till mit tur nästa år!

Red lips and summers dress

 
M: Lisa Lundgren
Finaste kusin, efter hennes konfirmation.

Kärlek

HEJ IGEN!
Har varit borta härifrån ett tag, pga skoliga orsaker. Prov och maj är ju som gifta tillsammans..
 
I maj brukar det ju även vara lite ledigheter här och var, som denna fina långhelg. Har bland annat njutigt av solen, delvis i pojkvännens mormors stuga i Broholm och även hemma, ätit klyftpotatis och kött gånger tre med mycket bra umgänge alla gånger, och även sprungit omkring i Göteborg. Välbehövlig helg!