Vem är du?

 
Ja, vem är då jag? 
Mitt namn är Lovisa Lundgren. Jag är arton år och bor i lilla Falköping, Västra Götaland. Största delen av året går jag i skolan, just nu tredje och sista året på teknikprogrammet. Tillbringar även mycket tid med en fin kille jag tycker om. Resten av året gör jag allt möjligt.
 
Jag tycket om resa, äta god mat, köpa fina kläder, ta fina kort med min fina kamera, umgås med vänner jag tycker om, njuta av livet, vara kravlös, titta på serier - Lost, The Walking Dead.
Jag tycker inte om ketchup, prova byxor - alltid lika svårt att hitta några man trivs i, oschysta människor, sjögräs, problem, ångest, och allt såntdär som trycker ner en.
 
 
Här på min blogg låter jag bilderna få ta plats, vilket är det jag vill visa upp. Fotar allt som jag tycker är fint och stunder som är värda att minnas. Hope u like it!
 
Vill ni följa min blogg kan ni göra det här  -  Follow on Bloglovin
Jag finns även på instagram - lovissalundgren

Kommentarer
Malin o Josef

Hej!

Vi tyckte verkligen om dina bilder på Vilhelmsros gårdscafé! De var de bästa bilderna av de foton vi såg under kvällen! Ville ge dig lite cred och vi hoppas du fortsätter ta bilder, du ä duktig!

Har du funderat på att sälja bilder eller gör du det?

Kram!

2013-09-27 | 21:29:33

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback