Black and White

Det har känns som om jag redan har haft lov...?
Jag var sjuk hela förra veckan, fast jag orkade mig upp på onsdagen, haha bara för att dagen var så kort. ;) Sen på fredagen så var det friluftdag då jag åkte med Amanda och red islandshästar så det blev inte så mycket skola för mig! Men det är ju roligt sen att ta igen allt.. Men får leva med det.

Igår var jag i Göteborg ockå! :D var på båtmässan och sprang in och ut i alla stora båtar! Köpte en seglarjacka också, men var osäker när jag prova den för jag vill ju så gärna ha en OnePiece också, men får se hur det blir med det! Nu ska jag ta och fixa lite bilder och sen ska jag dra mig mot sängen!



Canon Eos 1000D + Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6


Kommentarer
Anonym

ääääääääälskar din nya header :s

2011-08-15 | 22:39:06
Hemsida: http://hannalyon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback