Drops of Jupiter

Jag vill ha tillbaka mitt långa, solblekta, blonda, hår. Saknar sommaren då när badade på kusten och håret blev sådär saltigt, och såg ännu ljusare ut. Då ville jag aldrig duscha för att mitt hår var så fint, till och med när det var flötigt.
Nu på vintern blir håret bara mörkare och mörkare. Det nästan alltid flötigt ut. Det går två dagar och sen ser det ut som om jag inte duschat på en vecka.

 

Sen saknar jag snön också. Egentligen gillar inte jag vintern speciellt mycket. I alla fall inte som den var förra året, då var den för lång. Men nu, det är december och det regnar. Jag vill ärligt talat ha snöstorm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback