Gårdagen med julbaket gick kanske inte så bra som vi tänkte. Först kom Alice hit en stund innan och vi sprang ut och fotade. Och hon fick för sig att springa omkring i shorts..
Sen kom Sanna, och det var inte mycket av det vi bakade som blev speciellt bra. Sen spillde vi kokande vatten över min arm och Alice ben. Både Sanna och Alice klarade sig utan skador men huden på min arm sprack och rullade sig. Just den stunden var det kaos i hela köket, alla skrek som galingar. Det kändes som en mycket bra start på lovet, haha.
Imorn är det julafton och vi ska inte bort någonstans och inte heller ska vi få gäster. Ska bara fira med familjen, ganska skönt ändå. God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback