Jag ursäktar om bilden kanske inte blev så bra. Ljuset i mitt rum är inte direkt det bästa.

 

Såhär blev resultaten när jag skulle hänga upp mina utskrivna bilder på väggen. Blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig men om jag trättnar på det så är det ju bara att ta ner det.
Egentligen hade jag tänkt att sätta bilderna direkt på väggen. Men jag fick inte använda tejp, eller liknade. Inte heller klet eftersom det blir fula märken på väggen. Sen ville jag heller inte limma fast dom på något som jag senar kunde hänga på väggen så jag fick helt enkelt göra såhär, en tråd och mini-klädnypor!

Kommentarer
Anonym

ursnyggt! <3

2011-10-07 | 16:35:14
Hemsida: http://hannalyon.blogg.se/
Emma

tyckte det blev skitfint!

2011-10-07 | 18:13:42
Hemsida: http://emmysch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback