Hey, Hi, Hello

 

Jag en himla massa saker att att göra denna veckan. Har nämligen tre prov.. Får egentligen bara ha 2 prov per vecka men eftersom jag ligger efter med ett så har jag tre stycken. Så ska ta och plugga som en galning, vill verkligen fixa dessa prov och få ett bra resultat på dom!

 

Sen har jag också fått hem färg till min fotoskrivare. Har säkert väntat på att få hem färg i minst 3 månader.. Så äntligen ska jag få skriva ut massa foton och sätta upp på väggen! Kan ta och visa hur det blir när jag är klar! (Och när jag hinner, hehe.)

Kommentarer
Tilda Larsson

Fin bild, älskar ljuset!:D

2011-10-14 | 17:12:03
Hemsida: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback