BNP och befolkningsutveckling

 

Just det har vi i soprov. Har det tills imron, har inte övan så jättemycket. Men jaja, det finns inget jag kan göra åt det nu. Förutom att fortsätta plugga och inte sitta framför datorn. Ska snart gå till mamma så att hon får förhöra mig lite innan jag går och lägger mig.

 

Föresten. Jösses, JÖSSES, vad mörkt det har blivigt ute eller?! Det har blivigt höst hur fort som helst ju! Mörkt och kallt. Visst, det är mysigt. Men det har gått lite för fort tycker jag allt. Det känns som om det var sommar för bara någon vecka sen? Eller kanske två, tre.. Men det har gått fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback