I like, I want, I need

 

Jag är så himla glad idag! Allt känns helt underbart. För det första så är det ju studiedag och jag har sovigt hur skönt som helst inatt. Gick upp mellan halv nio, tio och då hade min mamma, pappa och min ena bror åkt iväg till jobb/skola. Sen när jag åt frulla så åkte min andra bror också iväg. Vilket betyder att jag nu har hela huset för mig själv. Och när man är själv så kan man ju alltid passa på att dunka musik. ( hur högt man vill utan att någon bryr sig!) Och sen så är ju vädret helt underbart. Det är varmt, kan ju till och med gå omkring i linne utan att frysa. Så då passade jag på att ta självportätt/egobilder. Och jag tror dom blev bra, hoppas verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback