Pink flower

 

En favorit från i April.

 

Nu ska jag sova. Orkar inte med varje dag då man lägger sig runt tio, vaknar vi 6-tiden, går upp klockan 7. Stressar som fan, hittar inget att ha på sig, glömmer tänderna - får dålig andedräck, höhö, tvingas säga till sina kompisar att åka utan mig.
Jag vill inte. Fast ändå tror jag att det är lite väl tidigt att cykla till skolan halv åtta när det tar 5-10 minuter...
Haha, jösses vad jag babblar på (eller skrev, shit the same). Nu ska jag sluta. GODNATT! ♥

Kommentarer
Olle Bengtsson

Hej, vad använder du för photoshop? :)

2011-09-14 | 16:12:16
Olle Bengtsson

Hej, vad använder du för photoshop? :)

2011-09-14 | 18:02:48

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback