Lycka

Det går inte att beskriva känlsan. Har varit utan kamera i över en månad och i tisdags kväll förra vecka klickade jag hem drömmen. Nu har jag haft den i hela tre dagar och den är så sjukt grym så jag har själv svårt att förstå det.
Har fotat så mycket som jag bara hunnit och är så nöjd. Men det kommer ta ett tag innan jag kan den här lika bra som min förra.
Mitt livs bästa köp. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Canon EOS 7D ♡

Till mitt dåliga bloggande. Har det senaste haft så mycket att göra och dessutom inte haft någon kamera. Jag inte ens tänkt på ordet blogga. Jag är inte van vid det här.
Om två dagar är det sommarlov. Om fem dagar sticker jag till Spanien i en vecka med världens härligaste människor. När jag kommer hem ska jag till kusten. Ska också försöka jobba endel så kommer nog vara hemma. Jag får känlsan av att jag kommer ha fullt upp men ska ändå försöka få in lite inlägg eller åtminstone lite bilder. Ska absolut göra mitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback