Staden i sorg

Detta har varit en tung helg. En vän har lämnat oss för gott. Efter en tragisk händelse, fredag natt, är hela staden i sorg. Trotts att jag egentligen inte kände honom så har allt varit så enormt jobbigt. Men är en vän till hans storebror. 
Det är så ofattbart så att det är svårt att ta in. I en liten stad denna händer inget sådant. Det händer verkligen inte. Det är som om det vore en film. Det händer över allt annars, men inte här. Det finns inte. Man väntar på att få vakna upp och inse att det är en dröm. 
Vill utelämna detaljer.
 
Vi tar alla hand om varandra. Tillsammas är vi starka!
Hela denna dag har mina tankar gått till hans familj, nära och kära. Till dom som stod honom närmast.
Vila i frid Philip ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback