Breakfast

Jag är en frukostmänniska. Finns inget som är så gott som frukost!
 


Så idag när det är första dagen på lovet passade jag på att göra scones.
 

De blev inte långt ifrån brända, men var lika goda ändå.

 
Eftersom jag äter när jag är hungrig lägger jag inte ner tid på att fota maten innan jag äter den.
 
 
Den smakar också oftast godare än vad det ser ut.
 


Sen är köket en sån extremt tråkig plats att fota på.


Men det blir fint ändå. Mätt blev jag också.

Om en stund ska jag traska ner till körskolan och göra synundersökning för körkort, vilket jag borde gjort för ett år sen. Bättre sent än aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback