Sommarfint

Tog en tur till frisören igår för att klippa av lite slitet. I samma veva blekte jag endel slingor. Brukar alltid bli så mörkt på vintern, att det ibland känns som att håret aldrig blir riktigt rent. Men jag blev nöjd, får bara se till att vänja mig nu.

Idag hade vi friluftsdag, och för att jag varken kan eller ville åka skidor hade jag inte så mycket annat val än att gå en promenad. Vi gick konstant i tre timmar innan vi äntligen fick mat. Det var inte det roligaste jag gjort, men jag överlevde!


Kommentarer
Sara - h o b b y f o t o g r a f

Hej! Jag måste bara få säga att du dels tar otroligt vackra bilder, blir sjukt inspirerad (och lite smått avundsjuk också) haha ;)

Sen måste jag även få tillägga att du har otroligt fint hår. Så ja, här kommer en fråga... Hur gör du för att sköta om det? Har du några tips? Eller gör du "ingeting speciellt" med det? :)

2013-01-31 | 18:33:42
Hemsida: http://saraagustavsson.blogg.se
Matilda

Nu känner jag att jag vill klippa av dig ditt hår och sätta det på mitt huvud! Shieeet va fint asså!

Älskar din header också :*

2013-02-01 | 15:56:49
Hemsida: http://1donedirectionnovell.devote.se/
Sara - h o b b y f o t o g r a f

Sv. Var så lite så, alltid kul att göra någon glad! :)

Samt tack för att du tog dig tid att svara på min lilla fråga. Dock uppstod det en ny när jag läste ditt svar, haha ;)

I alla fall den där håroljan? Vad gör den mer exakt? Samt är den bra? Alltså "läker/slätar" den ut slitna toppar eller vad man ska säga? :)

2013-02-01 | 18:20:37
Hemsida: http://saraagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback