Vitsippestigar och annat som gör mig glad

 
Hej igen!
De senaste veckorna har det hänt ganska mycket i mitt liv. Stressigt har det varit, som det brukar vara innan påsk. Störst av allt har varit flytten, och äntligen börjar det bli lugnare. Och trivs gör jag, som en fisk i havet.
 
I onsdags lämnade vi nya huset för att fira påsk på ett lite lugnare kusten. Det var så skönt att få njuta av ledigheten att jag helt glömde bort min kamera, som jag så flitigt skulle använda.
Trotts det hittade jag andra fina glimtar från några andra dagar. Måsta bara nämna hur lyrisk jag blir av stigar omringade av vitsippor i mängder. Så fruktansvärt fint är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback