Finally sommarlov

Tyvärr saknas en tjej på bilderna från vår galna och fina tjejskara i klassen..
 
Idag gick visst vi på lov. Känns aldrig riktigt på riktigt första dagen. Men gud så skönt! Vissa stunder undrar man hur man kunde klara sig från att inte gå in i väggen. Har stressat så mycket i skolan att det har knappt funnits med på kartan. Otroligt jobbigt för både kropp och själ, men nu är det över.
 
För övrigt så firar min bror som idag tar studenten. Fullt upp lär det vara hela dagen. Tog även mitt körkort i veckan!! Äntligen får jag typ köra när jag vill, var jag vill  och hur jag vill haha.
 
Frihetskänslan är på topp!

Kommentarer
Kajsa

härligt med lov !:D

2014-06-14 | 06:24:42
Hemsida: http://wanderlustes.blogg.se/
Flisan

Fina bilder :)

2014-06-15 | 19:57:07
Hemsida: http://fflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback