Autumn 2011

Höst.


Skrev en hel text. Som inte blev bra. Så det fick bli såhär istället.

Klack

Skorna jag köpte igår.
Egentligen var det inte dom jag skulle köpt från början, dom tog slut precis när jag kom tid. Ägaren till skorna, som egentligen skulle varit mina nu, gick ut ur affären när jag gick in. Surt som attan. Var inget annat än arg.
Sen hittade jag domhär. Hade kollat på dessa innan så dom fick följa med hem istället!
Dom är gudomligt sköna. Och snygga.
Och äntligen är det fredag. Har varit trött hela dagen. Men nuså! Två dagar att vila ut innan nästa vecka börjar. Hare bra!

Skövde

En färsk bild på mig själv.
Snart drar jag mig mot Sövde och går allt enligt planerna så får jag med mig ett par skor hem! Kan ju ta och berätta att jag är dööökär i dom. Jag hittade dom när jag var med Sanna där senast (i måndags). Hon blev minst lika kär i dom som jag så vi ska köpa lika dana fast olika färger, haha! Hoppas nu att våra storlekar finns kvar..

Sanna Adolfsson

Två fina bilder jag tog på Sanna Adolfsson och hennes medryttarhäst Stella i slutet på juni.

Skärpning...

Okej, startade denna blogg för ett halvår sen ungefär och har hittills bara gjort tre inlägg, dags att skärpa sig nu känner jag! Ne, nu glömmer vi det och blickar framåt..

Idag är ju sista dagen på sommarlovet och jag har haft ett riktigt bra sommarlov. Hade dock inte velat att det skulle blåsa så mycket som det gjorde vissa dagar, men det har varit okej ändå!
Och kameran har gått på högvarv, fyllde minneskorten ett antal gånger så många stunder av denna sommaren har förevigats. Kommer säkert lägga ut en hel del minnen från de senaste som hänt! :)


Ett självpoträtt som jag tog för någon dag sedan, den kommer också pryda min nya almanacka som jag får inviga imorn!