Påskafton

Vanligvis spenderar jag påsklovet på kusten, men iår orkade jag helt enkelt inte följa med. Trotts att det inte blir lika mycket påskfirande ska jag inte låta denna afton gå åt åt ingenting. Ikväll ska jag iväg till en vän för att fira henne. Så kul! 
Glad påsk!

Teach yourself how to fly

Egypten, februari.

Kalas

I veckan som varit fyllde min kusin Lisa 14 år. Detta firade vi igår med god mat och tårta. Himlans bra avslut på veckan. Och att det är påsklov nu gör det ju ännu bättre! Grattis igen Lisa! ♥

Please be spring

 

Plus minus noll

 
Hela dagen har varit en enda stor snöstorm. Det har snöat och snöat och snöat. Att det faktist är 20 mars gör mig lite deprimerat. Det är ju nu allt ska va borta? 
Förutom att tänka på snön har jag idag även haft kursprov i matte 1c. I fyra timmar har jag tänkt, tänkt och åter igen tänkt på allt som jag lärt mig i matte sedan jag började gymnasiet i höstas, och givetvis innan det. Kändes faktist bra efteråt och ska bli fantastiskt skönt att få lämna tillbaka boken imorn! 
Har firat det med soffhäng och ågra avsnitt The Walking Dead. Bästa!

Snälla vår kom

Mina senaste dagar har bestått av repetioner och konserter. Har varit med och dansat i en konsert som musikprofilen på skolan har haft. Det har verkligen varit så enormt kul! Dock är jag ganska trött nu efteråt och har åkt på en liten förkylning. Därför kommer jag tillbringa större delen av dagen i sängen med några avsnitt av The Walking Dead, som för övrigt äger!
 

Shadows


So alive


Fina fredag


. . .


Februari

Mitt Februari har varit både varm och kallt. Jag valde vårskor iställer för kängor, gjorde scones till frukost och fotade tuplaner i närhet. Åkte också iväg från vintersverige för att sola, bada och bara vara. 
Har hunnit med endel ändå. Februari är alltid så kort, vilket kanske är bra då våren alltid känns så nära. För vem vill inte ha vår?

Åh härliga värme

Mars, mars, mars. Äntligen. Nu vill jag bara att snön ska försvinna..