Bara låtsas som det regnar

 
 

Höstlovsfrukost

 
 
Nu har jag äntligen höstlov, och det känns så skönt att kunna få vila upp sig ett tag! Firade in det lite i fredags med halloweenfest och sedan avslutade jag helgen med en överraskning av underbara vänner för mig (en födelsedagspresent sen ett halvår tillbaka). Laserdoome stod på schemat och det var såå kul!
Tack för hela kvällen! ♡
 

Fall

 
Har äntligen fått tillbaka min dator som varit på "lagning" ett tag. Trotts att den inte startade här hemma var den inte alls trasig som vi trodde. När vi väl hade skickat iväg den fungerade den som den skulle, vilket var lite skrämmande. Men lite tur det då jag fick tillbaka den snabbare och dessutom har inget försvunnit!

Weekend

Favoriter från sommar, saknar att gå barbent!
 
Det är verkligen så skönt med helg, den har varit efterlängtad! Under helgen kommer jag läsa till prov och se på film och serier. Och imorgon kommer fjärde säsongen av The Walking Dead och jag längtar så!! Blev helt fast när jag började kika på den och jag kunde se flera avsnitt om dagen. Sedan tog alla säsonger slut och nu jag har väntat tillräkligt för att få så mer av det! Någon mer än jag som sett serien?

4 oktober

 
Nu var det ett tag sedan jag kikade in här, och SÅ mycket har hänt sedan dess. Jag låg ett tag nerbäddad, snorig och förkyld, sedan har jag pluggat på de första proven för terminen och läst böcker. Jag har också testat något helt nytt för mig. Förra helgen ställde jag ut mina bilder på Konstnatten. Att få visa andra vad jag gör och att få höra vad folk faktist tycker om det har verkligen varit så himla kul!
 
Från det roliga till det tråkiga. Direkt efter Konstnatten så gick min stationära Mac sönder. Känns så tomt.. Just nu är den på lagning och längtan efter att få hem den igen är stor. Tills dess får jag hålla mig till skoldatorn.
 
Får heller inte glömma bort att säga hej till Oktober. Kan inte riktigt förstå att sån stor del av 2013 redan har gått?