Nu sticker jag iväg till en vän som ska ha en avskedsfest! Hon ska till Taiwan för att plugga. Verkar så kul! Lite avis faktist, får ta och göra något liknande själv någon gång i livet. 

Crash my car into the bridge


Waterlily

Stör mig lite på att bilder inte visas likadant på alla datorer.. På min egen ser det ut som jag själv vill ha dom medan hos någon annan har de varken fin färg eller kontrast, ofta ser vissa det helt oredigerade ut.

Were are the plans we made for two?


Tog i fredags en spontantripp med några vänner till Broholm där Hannas (bild 2) farmor och fafar har stuga. Där stannade vi tills igår och hade det så mysigt! Vi badade, åkte båt och fotade i massor! Hanna bor för övrigt i Paris och åker hem idag, så var så kul att få träffa henne en sista gång innan hon åker!

Sunlight

 

The sound of silence


So hold my hand, I'll walk with you my dear


Day one

Första skoldagen avklarad. Rätt tråkig dag var det. Klassen jag hamnade i var inte alls som jag tänkte mig. De flesta är rätt tråkiga.. Förstaintrycket. Hade verkligen önskat mig något heeelt annat. Men saker och ting hinner ändras på tre år!

Home

Hade ett grymt avslut på detta årets sommarlov! Kom för ett tag sedan hem efter en helg ute på camping vid Koster. Har tagit en himla massa fina bilder som jag får ta och visa upp.
Nu ska jag ta och sova. Imorn börjar det!

Its keeping me awake


Rym med mig i natt


This weekend

Nu sticker jag till kusten över helgen! Ska dit tillsammans med min pappa och några kompisar på en såkallad "far och dottercamping". Vi tänkte ta vår båt över till Koster för att sedan tälta där. Mysmys!

Hair

Gick till frisören imorse. Kände att det var dags att klippa av det slitna. Tror dock jag varje gång innan jag ska dit att jag måste klippa av minst halva håret för det känns så slitet, men idag behövde jag inte klippa mer än 3 cm!

These last days

Har de senaste dagarna umgåtts med vänner, där av dålig uppdatering. Har inte heller haft med kameran. Försöker så gott jag kan! 
Gårdagen spenderades i Göteborg. Köpte lite nödvändigheter inför skolstarten som sker på måndag! Börjar första året på gymnasiet. Har valt teknik och hoppas jag gjorde rätt i det, vilket jag tror. Ska bli så sjukt kul!
Ikväll blir det Cockpit på bio! Någon som sett den?

Floral sunset


Full of life and full of love


Fotografering

Idag har jag spenderat min förmiddag på Bjertorps slott utanför Vara. Där hade jag min första "riktiga" fotografering. Fotade smycken åt min pappas jobb. Med var en tjej som föreläser om hur man bär smycken på rätt sätt utifrån sin egen kroppsform. Väldigt intressant att lyssna på!
Dessa bilder kommer synas på mässor och storbildsskärmar i Stockholm, så det gör allt lite extra roligt!

Alice

Canon eos 7D ⎢Canon ef 50mm f/1.8

The red dress

Canon eos 7D ⎢Canon ef 50mm f/1.8
 
Tog en cykeltur till Ålleberg för någon vecka sen med min fina vän för att fota. Fick hur mycket fina bilder som helst!! Var så fin utsikt. Hittade en fin fårhage också, där det bodde tusentals myggor. Så med oss hem, förutom alla fina bilder, fick vi fina kliande röda myggbett. Totalt hade vi runt 50 st var. (!) Hade lite svårt att sova på nätterna sen haha.

I can still hear the waves

Canon eos 7D ⎟Canon ef 50mm f/1.8

Cause my heart just wants to scream it


Red berry

Canon eos 7D ⎟Tamron 28-300mm f/3.5-6.3

As the sun goes down II

Canon eos 7D ⎟Canon ef 50mm f/1.8

Blue ocean II

Canon eos 7D ⎟Canon ef 50mm f/1.8