Summertimes

Snapshots från en varm, saknad sommar. Blev tydligen rätt brun då, finfint!

Streetstyle

 
Jag och Emma har planerat ihop ett sammarbete där jag fotar Emma, framför allt bilder till hennes egna blogg, någon gång i veckan. Riktigt roligt då vi båda får utvecklas!

Springs

Vårtecken från Maj
 
Så glad att det är vår, bortsett från att det blåser orkan. Händer så mycket hela våren och framför allt i år. Nästan vecka har jag två fototillfällen inplanerade. Om vädret tillåter lär det bli grymt! Veckan därpå börjar vi flytta upp till vårt nya hus. Äntligen! Trotts att det gått så fort känns det som en evighets väntan. Därefter kommer påsk och Maj månad, fylld med roliga saker. Stressigt lär det bli, men kul!

Sådant som inspirerat mig det senaste

Lite av det jag inspireras av finner ni här, plus mycket annat jag tycker om!

Två himlans fina på Linnéa. Det är tur att jag har fotolektionerna som ger mig lite tid att fota, något som jag nästan aldrig hinner med längre. Det är ju så roligt när jag väl kommer igång!

Waves

Experiment från någon vecka sedan då jag var en helg i Fjällbacka. Långa slutartider och lite vågor ihop bli fint det med! 

Feelings

Fick en fotouppgift i skolan, där uppgiften var att analysera en bild och fota en look-a-like. Jag valde denna bild fotad av Annika Svenmarck, som för övrigt är grymt duktig. Ovan ser ni mitt resultat!

Mars månad

 
Årets första vårtecken, så fint! Och glad blir man det det är ljust ute, till och med när man cyklar till skolan!