Black and white

Favorit från Paris i April, miss it so much!
 
Listan på prov och inlämningar bara ökar. Och alla vill att allt ska vara klart innan jul, vilket känns helt omöjligt. Tur är finns snälla lärare som lägger sådant tidigt efter lov så att man får en chans till att hinna med. 
För övrigt så längtar jag till december, och snö. Snön vi fick blev slask och försvann lika fort som den kom.. Trotts att jag inte gillar den här tiden av året, måste jag verkligen erkänna att snö piggar upp lite. 
 
Därför vill jag gärna åka iväg en sväng. Att hälsa på min fina vän Hanna i Paris igen skulle inte sitta fel. Åh vad jag saknar det!

Vitt från himmelen

Hela staden är täck av snö. Så fint är det, men kallt! Tyckte den kom precis lagom innan december. Inte alls för tidigt eller för sent. Mysigt är det! Tyvärr så har jag inte skor som kan värma mig, men det fixar jag förhoppningsvis inom kort. Tygskor och snö är verkligen ingen bra kombo..
 
Igår såg jag förresten Håkans film, Känn ingen sorg, och åhhhhh vad bra den var. Helt klart värd att se fler gånger!

Vågor

 
 
Har haft några tuffa veckor med mycket att göra och jag har varit så himla trött! Nu när jag inte har något att plugga på känner jag mig helt plötsligt ledig. Och igår hade jag dessutom endast två lektioner och började halv ett, vilket var riktigt uppskattat. Nu är det helg och det gillar jag!
 

Get along with the voices inside of my head

 
Idag är det måndag. Måndag efter en veckas lov. Behöver jag säga mer än så? Huvudvärk

November

Det bästa med hösten är hela myskänslan. Tända ljus och en film. Eller seriemaraton hela dagen. Det känns mer okej nu när det regnar och blir mörkare. Trotts det tycker jag om det ljusa halvåret mycket mer.
 
Ikväll ska jag på spökvandring. Eller rättade sagt vara spöke på en spökvandring, i ett stall. Själv har jag aldrig varit på spökvandring innan, men det ska blir så kul!!