Dagens status

 
För tillfället känner jag mig bara trött, kall, stressad och har ångest över allt jag måste hinna med. Blev just klar med lite fotojobb jag har fått som lättade min ångest. Bortsett från den deppiga biten så är jag väldig glad. Vi blev i veckan med hus, så om ett par månader byter vi lya. Jag har världens bästa människor runt omkring mig och snart är det fredag. Fredag hela veckan, right?

And as the sky's falling down


Tagen med softbox från höger sida. 
 
I veckan fick vi i uppgift på min fotolektion att tolka en låt med en bild. Antingen titeln eller en del av låttexten. Ovan ser ni mitt slutresultat. Jag fick min kompis till att stå modell och jag är så nöjd med bilden! Trotts att det är så kul med porträtt så var det så länge sen jag fotade det. Borde göra det oftare. Vilken låt tror ni att jag valde?
 

Lately

 
En vecka har gått sedan vi började skolan. Och under den veckan har jag bland annat pluggat inför mitt sista kemiprov någonsin, bakat cupcakes, sänk mitt shoppingbegär och vart på innebandymatch. Förutom att det har börjat snöa igen så har det varit en bra vecka! Är verkligen så sugen på vår och sommar att jag tyckte att snön kom alldeles försent. Men jag kan ju tyvärr inte styra vädret helt ensam..
 
För övrigt så hade jag snart tänkt göra om designen lite, i hopp om lite mer blogginspo!

Hundraåringen och Hobbit

 
 
Sista söndag på lovet och jag tror ärligt jag längtar tillbaka till skolan. Få träffa alla varje dag ett tag igen!
Ikväll ska jag, som jag också gjorde igår, spendera lite tid i en biosalong. Igår såg jag på hundraåringen med familjen, ganska rolig film haha! Och idag ska vi se på andra delen av Hobbit. Men idag följer även min bästa med, himla mysigt ska det bli!

Paris

 
Något jag är väldigt dålig på är att rensa bland bilder, och ta hand om dom över huvud taget. De jag är mest nöjd över kommer jag ihåg. De andra bara finns där. Idag kikade jag igenom Parismappen och hittade dessa. Kikade även igenom mobilmappen (som tydligen också existerade). Och japp, Paris är fint. Väldigt fint!

Sida 1 och 2 av 365

Hade en riktigt bra nyårsafton, som bestod av god mat och ett gäng grymt bra människor. Jag fick min puss på tolvslaget och jag tycker att året avslutades riktigt bra!
 
Igår vaknade jag upp, hur trött som helst, i ett par varma armar och där stannade jag till klockan var halv ett. Tog sedan en lång promenad för att försöka bli lite piggare men varken jag eller min fina blev speciellt pigg utav det. 
Det hela slutade med att vi såg på film och jag skrattade åt sånt som jag kanske inte skulle skratta lika mycket åt annars haha.
Idag ska jag plugga kemi. Wish me good luck!