Sommarvärme

Ta mig tillbaka.

Som carpe diem

I onsdags började jag skolan och har sen dess inte velat släppa sommaren. Avslutade den skoldagen med en grillkväll tillsammans med mina finaste vänner, som sedan slutade med att vi fick tillaga maten i ungen. Igår åkte vi sedan till Broholm och spenderade natten där. Åka båt, nattbada, dansa som galningar, dricka te med tända ljus, busringa. Mått så bra denna helg. Bästa sätt att säga hejdå till ett lov på. Kärlek på det.
Och som pricken över i:et, idag är den min namnsdag. Grattis alla Lovisor!

Läckö slott

Igår tog jag och familjen en biltripp till Kållandsö och kikade på Läckö slott. Vi var inne och kollade i alla fina rum, trädgården och mumsade på mycket god lakritskola. Dessutom gick vi med på en liten guidad tur, faktist intressant trotts att jag inte gillar historia. Med gud så fint det var!

Några visa ord från någon djup kändis

 
Igår tog jag med kameran ut på en destinationslös cykeltur. Med mycket bra musik i öronen cycklade jag omkring i hopp om att finna någon fint att fota. Bilderna blev tyvärr inget att ha, därför ställde/satte jag mig framför kameran. Lite roligare, eller? 
Sen började regnet falla och jag fick cykla hem. Svinkul :PpP

Vad gör ni när ni får tråkigt?
 

Sunshine

Fått så många fina kommentarer det senaste, superdupermycket tusen tack från en riktigt glad tjej!

Bästkusten

Fjällbacka

I'm alive

Hej igen! Känns lite sådär att det har stått tomt här i en månad. Tyvärr är det svårt att uppdatera utan internet.. Att jag har överlevt. 
 
Jag har under den senaste månaden tillbringat min tid i stugan, jobbat, åkt båt, gått långa promenader, jobbat lite till, haft hemlängtan, besökt Liseberg, seglat genom bästkusten och jobbat järnet det sista. Trotts att lovet snart är slut känns det som att mitt precis börjat. Ska bli skönt att gå kravlös några dagar innan allt sätter igång igen.