Alice Granehed


Nytt

Tyckte det behövdes lite förändring här. Får väl se hur länge detta håller innan jag byter igen!

Alla ♥ dag

Bild från fotograferingen i lördags.

 

Min alla hjärtans dag har spenderats med Sanna. Hurtiga som vi var tog vi en lång promenad till stallet, mocka, fixa lite och red. Själv har jag inte ridit på nästan 2 år så det känndes väldigt konstigt. Men kul var det!
Sen gick vi hela vägen hem. Gudars så skönt det var, känns i hela kroppen nu efteråt och därför ska jag bara lata mig resten av dagen!

Lockar

Inte varje dag man orkar eller hinner fixa håret. Men är det lov så är det!

Cissi Johansson


Photoshoot

Ska snart sticka iväg för fotografering med sköna tjejer. Kommer nog både fota ute och inne. Får se lite hur det blir, det är ju så himla fint ute nu när snön lyser upp allt. Så får hoppas att jag kommer hem med något roligt att visa!

Hej sportlov

Äntligen! Så skönt att inte behöva tänkta på skolan, och för en gångs skull har vi inte läxor över lovet.
Firar in lovet med en tacokväll med bruds!

Två dagar kvar, låt tiden gå fort!


April 2011

Kikade igenom lite bilder från förra våren. Här är en på Hanna från hästfotograferingen vi och några till hade! Har utvecklats så mycket inom fotografering sen dess. Och bara för att jag inte hunnit ta några nya bilder att sitta och redigera på kvällarna så kommer jag säkert sätta mig och göra om många fina från den här fotograferingen!
Åh, vad jag vill ha värme!

Göteborg

Idag har jag häng på båtmässan i Göteborg. Sprungit runt bland alla superglansiga båtar. Tyvärr hade jag mitt 50mm-objektiv på så hade ingen bra vidvinkel att fota med. Det fick knappt plats en halv båt på en bild och så var det rätt mycket folk där men något blev det iaf!