Sunset in Paris

Sunset in Paris
Fint väder och Valborg, en mycket bra dag att bli sjuk på. Hoppas ni alla får en lite bättre Valborg än jag!

Paris

Franska balkonger, lövbeklädda träd, kärlek, Paris. ♥
 
Den mest fullproppade helgen. Trotts att jag endast var där övern en helg hann vi se så mycket. Eiffeltornet, Louvren, Champs-Élysées, Montmarte, massa fina gator. Känns verkligen i hela kroppen nu efteråt. Men åh så kul det var! 

Paris

Just nu sitter jag förhoppningsvis på ett flyg påväg till Paris! Ska hälsa på en mycket saknad vän som bor där. Första gången jag flyger själv dessutom. Åh vad jag längtat, wish me good luck!

Pink

Det godaste mellanmålet - hallon, jordgubbar, avokado och mjölk.

Vårens fina


Bright light

Ny design. Lite bredare, lite ljusare och mer stilrent. Har lite småsaker kvar, men i princip klar. Hoppas det ser lika bra ut på er dator som det gör på min! 

Happy like a fool

Var på klassåterträff med min f.d. klass igår. Vad så sjukt roligt att få vara tillsammans igen. Finns inget som 9b, världsbäst! ♥

En sak var säker


Friday

Egypten
 
Avslutar min skolvecka men en skräckis på bio, Mama. Som jag längtat efter helg! 

To young, to dumb to realize


Spring