She lives life in her own little fairytale II

Efter timmars efterbehandling och fixande, done. Så nöjd! 

Vilken är din favorit?

She lives life in her own little fairytale


Snälla, lämna mig inte

Favorit från December 2010.
Tittade nyss ut genom fönstret och såg att grannens gräsmatta inte längre var grön, utan vit. En massa snöflingor trilla ner från himlen. Blev så glad! Trotts att det fortfarande är plusgradigt kan man ju ändå hoppas på att snön stannar kvar. Man blir ju så deppig av det gråa, trista, blöta vädret..

Äventyr

Har idag varit ute på lite äventyr med min fina vän. Hade fotoidéer så det höll på att svälla över, så fick med mig henne för att avverka några av dom. Och riktigt bra bilder blev det, såå nöjd. Kommer upp några så snart de är klara, så håll utkik!

Magic silhouettes


21 november

Sovmorgon till 12. Hur underbart som helst. Tills att man blir väkt av att höra någon smälla igen ytterdörren vid halv 8.. Fick iallafall tid att verkligen vakna innan jag gick upp. Haha. Ska nog hitta något att äta på nu och sen mysa vidare i mina försmå mormor-stickare strumpor. 
Och ikväll ska jag ut och äta med några tjejer från min gamla klass, som jag saknar så himla mycket. ♡ Ska bli kul!

Ett nytt äppeltillskott

För inte så hemskt länge sen försvann min spruckna, gamla och pålitliga iPod. Allt i vardagen blev då så himla svårt. Vem skulle nu sjunga för mig och finnas där under ensamma, långtråkiga och pinsamma situtationer? Min tegelsten? 
Sen fann jag en skönhet på skrivbordet. Äntligen. iPhone ♥

Oden Cup

Min helg har jag tillbringat på Oden Cup men en massa härliga människor. Har skrattat en hel del, fått ont i rumpan av världens sämsta bänkar och skrattat lite till. Tog med mig kameran första dagen, tänkte testa att fota något "nytt". Bilderna blev väl lite halvbra med tanke på ljuset, blir kanske bättre någon annan gång!
Oden Cup är en fotbollscup här i stan för en massa fotbollslag runt om i kommunen.

Upside down


Skyfall

Just hemkommen från bio men familjen. Nya bondfilmen Skyfall visades på duken. Riktigt bra, tyckte jag!
 
Såg också att det trillat in en hel del kommentarer under senaste tiden. Blir såå glad, tack! ❤

Close up


Fars dag

Firade dagen hos mormor och morfar med en del av släkten. Åt god mat, trerätters. 
Får passa på att säga grattis till alla pappor i världen. Grattis! ❤
Nu ska jag avsluta dagen med en låång promenad i mörkret med min finaste vän.

Foggy night

Tagna utanför mitt hus igårkväll.

Perfect

 
Äntligen. En donut som inte ser ut som en granskog. Brukar vara svårt att få till det när man har så långt hår. Dessutom är det så fuuult när man måste vira det resterande håret tjugo varv runt som en kant. Får öva lite mer, slita på håret lite extra, så blir dom förhoppningsvis lite snyggare någon gång i framtiden!

Afternoon Tea

Det godaste nu på hösten, te. ❤
 

Jag lovar och jag svär


When I think of letting go


Tiden går fort när man har roligt..

.. brukar man säga. Idag är sista dagen på lovet, imorn startar det igen. Måste faktist säga att det är lite skönt ändå. Skönt att komma tillbaka till sina vanliga rutiner. En veckas ledigt satt perfekt!

Andra dagen i november

Idag är det fredag. Som jag längtat!