Året 2011

Förra nyårsafton gjorde som jag alltid gör, hoppas på ett superbra år. 2011 blev tyvärr inte som jag önskade. Detta år har varit rätt kass. Egentligen startade allt dåligt redan i början av 8:an. Sedan har det bara fortsatt. Det har hänt så mycket under året att jag märkt nu i efterhand hur mycket det har påverkat mig. Jag har skrattat mindre, har ofta velat skratta så man får kramp i magen men istället kom det bara ett fejkat "tss", varit för mig själv, varit sjuk oftare (är ärligt talat nästan aldrig sjuk) och tänkt alldeles för mycket.

 

Trots allt dåligt har jag även haft många dagar då jag har känt mig lyckligare än någonsin. Dom kan jag närsomhelst drömma tillbaka till och hoppas på att få uppleva lika lyckliga dagar under nästa år, fast hundra gånger fler. Har längtat länge efter det här. Om bara några timmar tar detta året slut och jag kan börja om på nytt. Det finns mycket jag ser fram emot detta år, framför allt sommaren och starten på gymnasiet. 2012 hoppas jag blir ett väldigt mycket bättre år, och jag kan just nu inte tro något annat än att det blir så.

 

Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback