Vampire

 

 

Det här har jag sysslat med under några timmar denna lördagskväll. Det hela började med att jag skulle testa att göra vampyrtänder. Sen ville jag fixa ögonen. Och sen insåg jag att jag var väldigt brun på bilden, iallafall för brun för att vara vampyr. Så förökte fixa hyn men det sket sig. Och den blod, men det sket sig där med. Så det fick bli såhär. Ganska nöjd ändå! Får la ta och göra en avatar nästa gång. ;)
Sparade bilden i tre olika exemplar. Dessa två och en där ögonen är i färg (och en till, sparad som photoshopfil, där alla lager är kvar om jag skulle vilja leka lite till).
Och bara för att det passade till så lyssnade jag på Bella's Lullaby undertiden, sundtrack från Twilight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback