Mitt 2012

Januari var det länge sen det var. Ett helt år sen, och ska jag var ärlig kommer jag inte alls ihåg vad jag sysslade med. Och konstigt nog har inte en enda bild från den månaden. Måste har extremt dålig inspiration..
 
Sen blev det Februari och då tillbringade jag en dag i göteborg på båtmässan. Jag fick lärde mig locka håret som en kung, och jag fotade både mig själv och några fina vänner ute i snön.
 
 
I Mars vistades jag en helg på landet hos mina kusiner, och man kunde nästan gå omkring ute med endast tjocktröja!
 
 
Det kunde man däremot göra i April. Firade också påsk i Fjällbacka och åt året första grillade!
 
 
 
Sen fyllde jag 16 i Maj och åkte till Stockholm. Och jag sålde min kamera, så därför blev maj också en helt fotolös månad. Fattar fortfarande inte hur jag kunde klara mig i en månad utan kamera..

Köpte sedan min nya goding i Juni. Årets absolut bästa köp! Kämpade in i det sista med skolan och slutade nian. Fikade hos farmor. Lämnade kameran hemma och åkte till Spanien med Falköpings Trumkår, den absolut roligaste resan jag någonsin gjort! Helt galet. 
Kom hem men bruna ben och åkte direkt till kusten och fotade som aldrig förr.
 
 
Det fortsatte sedan i Juli. Gick på konfirmation för min fina vän. Tog en spontantripp till Göteborg och Liseberg. Fotade i solnedgång och åt jordgubbar i mängder.
 
 
Och så blev det Augusti. Campade på en ö vid Koster med några vänner, hängde i Broholm och fotade i myggsvärmar. Fick över 50 myggbett totalt på endast benen.. Fick också riktigt fina bilder på ett gulligt par! Och jag började gymnasiet!! 
 
 
I September testade pappas fotostudio på jobber och fick några riktigt grymma bilder på min kusin! Åkte till stallet med några vänner och red, för första gången på väldigt länge. De första löven trillade ner från träden.
 
 
Första frosten kom i Oktober och jag hittade en mysig tröja. Löven ändrade färg och jag åkte med Hampus på en fotorunda. Köpte en till kamera och tog en lång promenad med Sanna. Hade också lite fotojobb.
 
 
I November blev det kallt och jag drack te. Lärde min vän att flyga och kikade fotboll. Försökte mig också på en ny frilla och tog en lång sovmorgon.
 
 
Året avslutades med December och mycket snö. Vann en härlig vinnst med Falköpings Drillflickor! Firade jul och åt mat i mängder. 
 
 
2012 har varit mycket bättre än 2011. Fällt många tårar men också skrattat en hel del. Upplevt stunder jag aldrig kommer få uppleva igen. Finns så mycket jag kommer sakna från detta året, kanske lite för mycket! 
Som slutsatts kan jag bara säga att det har varit ett bra år, men hoppas självklart på enn ännu bättre 2013!
 
Gott Nytt År! ♥

Kommentarer
MY VESTLUND '

Härliga bilder! =)

2013-01-02 | 14:41:34
Hemsida: http://WWW.MYVESTLUND.SE
Amanda

Åh, gud vilka fina bilder!

sv; Ja, den är superbra! :)

2013-01-08 | 17:34:19
Hemsida: http://amandafoton.blogg.se/
Tesa

Du är så duktig "lillasyster" <3

2013-01-14 | 20:55:18

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback