Genom mina ögon

 
Lite av livet från mobilarkivet. Två solnedgångar påväg till jobbet. Lite god glass. En bild på mig själv. Mina nya skor (so in love). Och en bild från gårdagens cykeltur.
 
Äntligen har jag lov, ett litet tag. Hitils har jag bara varit, som jag tycker om. Förutom igår då jag och min Linus tog en två mil lång cykeltur på våra dundercyklar till en sjö. Det var både jobbigare och tog längre tid än vi trott. Trötta som vi var bad vi om skjuts hem, haha. Idag är trött i benen och har inte gjort annat än att baka bullar och gått in mina nya dojjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

PS.
Nej, jag gör inte bloglovinbyten. Gillar du mig blogg? Follow on Bloglovin
Har du andra frågor? Fråga på!
Be nice!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback